Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Nordic Outdoor Fun ApS
CVR-nr. 43291343 
Agernhaven 10, 7080 Børkop
info@nordicoutdoorfun.dk
+45 25 66 77 78

 

Betaling

Vi tilbyder online betaling med Dankort, VISA, MasterCard og MobilPay.
Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 

Fragt

Vi sender produkterne fragtfrit til adresser i Jylland, Fyn og Sjælland.
Der gælder særlige vilkår for levering til ikke-brofaste øer, som vil blive pålagt et ekstra gebyr.
Vi kan ikke angive et nøjagtigt leveringstidspunkt, da det afhænger at fagtmandens pågældende rute.
Levering vil typisk ske ved kanssten eller i indkørsel. Der er ikke mulighed for opbæring eller placering andre steder på grunden.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@nordicoutdoorfun.dk. Fortrydelsesretten gælder først når den er bekræftet af Nordic Outdoor Fun.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb. Vores fragtomkostninger vil blive fratrukket dit købebeløb.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 
Al returnering skal aftales med Nordic Outdoor Fun på forhånd.

 

 

Ingen fortrydelsesret
Når en trampolin er opsat bortfalder fortrydelsesretten.

Bestilling af montering og installation af trampoliner kan ikke fortrydes senere end 5 arbejdsdage før.

 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en virdiforringelse af varen.


 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, dog ikke leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
 
Adressen på returnering skal aftales med Nordic Outdoor Fun ApS.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på en forudgående aftalt adresse.

 

Erstatningsdele og garantikrav

Hvis du ønsker at bestille en reservedel eller opdager en defekt og ønsker at indgive et garantikrav, bedes du kontakte os via e-mail på info@nordicoutdoorfun.dk. Send venligst så mange oplysninger som muligt. Faktura, løbenumre på stel/net/måtte, billeder af skaden, samt en beskrivelse af skaden er nødvendige for at hjælpe dig. Et teammedlem vil vende tilbage til dig inden for mindre end 24 timer (hverdage). Vi ville være taknemmelige, hvis du kunne sende garantikrav og spørgsmål via e-mail, da de nødvendige oplysninger ikke kan overføres via telefon og er nødvendige for ethvert svar.

Springfree tampolin 10 års begrænset produktgaranti.

Springfree fremstiller sine trampoliner efter de højeste kvalitetsstandarder. Produktionen foregår i Springfree egen fabrik. På grund af sin høje kvalitet er Springfree Canada i stand til at tilbyde sine kunder over hele verden en 10 års producentgaranti på hele trampolinen.

Springfree Trampolin og dens autoriserede servicepartnere garanterer din Springfree Trampolin mod originale defekter i materiale og udførelse. Alle komponenter i trampolinen har garanti i ti (10) år fra købsdatoen (købsbevis påkrævet). Denne garanti kan ikke overdrages og kun gyldig, når den bruges til private husholdningsformål i overensstemmelse med Springfree Trampolin Owner's Manual. Denne garanti giver, uden ekstra omkostninger for dig, alle de nødvendige dele for at sikre, at din trampolin er i ordentlig stand i hele den 10-årige garantiperiode. Du har ret til at få varen repareret eller ombyttet, hvis varen ikke er af acceptabel kvalitet. Varer fremlagt til reparation kan erstattes af renoverede varer af samme type i stedet for at blive repareret. Renoverede dele kan bruges til at reparere varerne.

Denne garanti er gyldig for dig, hvis du har købt din Springfree efter september 2017.

Denne begrænsede garanti er underlagt følgende vilkår:

  • For kunder, hvis trampolin er udsat for havsprøjt, eller som bor inden for 1 mile (1,6 km) eller mindre fra et saltvandsmiljø, reduceres garantien på stålrammen med 25 %.
  • Springfree Trampolin er ikke ansvarlig for omkostninger, skader eller reparationer opstået som følge af:
    • Trampoliner købt hos en uautoriseret forhandler.
    • Forkert installation er ikke i overensstemmelse med brugervejledningen og monteringsvejledningen til trampolin og kabinet.
    • Skødesløs betjening eller håndtering, misbrug, misbrug og/eller manglende vedligeholdelse eller brug, der ikke er i overensstemmelse med brugervejledningen og monteringsvejledningen til trampolin og kabinet.
    • Eksterne kilder såsom vejr, tyveri, brandskader, nedskæringer eller hærværk.
    • Reparationer eller ændringer udført af uautoriserede parter eller agenter.
    • Brug af trampolinen til andet end til private husholdningsformål. For eksempel til kommercielle eller udlejningsformål.

 

  •     Denne begrænsede garanti dækker ikke misbrug eller mindre ufuldkommenheder i trampoliner, der opfylder designspecifikationerne eller ikke væsentligt ændrer funktionaliteten.
  •     Denne begrænsede garanti dækker ikke udgifter i forbindelse med arbejde på stedet, rejser, montering eller demontering eller andre omkostninger forbundet med reparation eller udskiftning af dækkede komponenter.
  •     Forsendelsesomkostninger forbundet med godkendte garantikrav indgivet inden for 45 dage fra købsdatoen vil blive dækket af Springfree Trampolin. Ud over denne 45 dages periode er alle forsendelsesomkostninger kundens ansvar.
  •     Denne garanti dækker ikke tilbehør til Springfree Trampolin.

 

Garantier forbundet med salg af forbrugsvarer i det land, hvor produktet er købt, forbliver upåvirket af denne garantiaftale.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:
Adressen på returnering skal aftales med Nordic Outdoor Fun ApS.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Nordic Outdoor Fun ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.nordicoutdoorfun.dk er Nordic Outdoor Fun ApS.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@nordicoutdoorfun.dk  

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Carsten Papuga - mobil 25667778. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 09.06.2022

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortrydelsesformular